Ännu en vecka

Jajamän, ännu en vecka är förbi, fort har den gått. Men nu till dagens händelse.
Hoppning på schemat, gick bra för alla, ända tills jag ramlade av..

Gick super på framjoggningen med Roberti, men när vi ska hoppa första hindret står han emot lite. Jag gasade på lite men han hade helt andra planer, stopp på hindret jag åker fram på halsen. Kan ju bara säga att, så går det när man står på tå i stigbyglarna.. Landade på huvudet och gjorde en kullerbytta. Jag klarade mig med bara ont i hakan, skrapsår på armen och kanske en liten sträckning i högersidan av nacken. Roberti tittade på mig när jag låg på backen och förstod ingenting, Lilla Vännen. Sen gick det faktiskt ganska bra att hoppa, efter att jag hämtat andan lite.

Så till slut fick väl även jag komma med på avramlingslistan, höll mig i alla fall borta från den längst!

Våran lista, fast det står minst två till plus min avramling på listan. 

Framtida händelser då, jo nästa tisdag ska vi göra provhästskötarexamen, bara för att prova på. 
Onsdag vecka 40 är det skolfotografering, och på torsdagen åker vi till FLYINGE! Ska bli skitkul att få se alla fina hästarna, och förhoppningsvis får vi hejja på Nan och Frans, om dom går till final i år igen!

Förresten, Vem Knäckte Pricken?! HAHA

// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0