Glass i stora Lass!

Just det, glass i stora lass är perfekt för dagar som dessa ! strålande sol och +20 grader, härligt värre! Och, ja jag har ätit massa glass.

Igår hade jag min sista jour för denna termin, urskönt! Och imorn är det dags för oss i SMR09 att "examineras" i tappskoutbildningen. Lite nervöst är det väl, men jag tror att vi kommer fixa det allihopa! Vi kommer alltså, utan Bennys hjälp, att dra av en sko, ta en ny och rikta den efter hästens hov och sedan slå på den. Detta ska göras på rätt sätt och sen gäller det att skon verkligen sitter bra och passar hoven. Men eftersom vi på rid i vansbro är sååå bra, så kommer det gå skitbra!

Diesel och Hanna, GymDM 2010

Och en till sak, på onsdag är det dags för KM i hoppning och Pay ´n Jump på VRS. Själv ska jag vara med på Roberti på pay ´n jump och vi ska hoppa 80.  Jag tror att KMklassen rids i motsvarand LC för alla kategorier, även stora hästar. Skoj ska det bli! Startlistan ligger ute på VRS hemsida www.vansbrors.se bara så att alla vet.
KM i dressyr vanns, på stor häst, utav Frida Andersson på Kintus(SMR08)! Och på ponny vann Astrid Norberg - Coedduon Llewelyn(Leo). Grattis till båda två!

Ha det!
/Elin, SMR09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0