efter studenten :)

Helt sjukt att det snart bara är två veckor kvar till studenten :O Och jag berättade ju förut om ett jobb som jag var väldigt sugen på. I måndags ringde hon och sa att jag fick det, så vecka 30 börjar jag jobba hos Gunilla Byström i Enköping :) Känns som det kommer bli väldigt bra det här. Lagom långt hem (det är ju iaf inte skåne..), bra boende och jag har möjlighet att ha häst med mig också. Plus att jag kommer på rida för henne :)

Väldigt härligt att veta att man har ett jobb måste jag säga, hade faktiskt ingen aning om vad jag skulle hitta på om jag inte hade fått det här :)



Laddar inför balen på fredag och hoppas på att väderprognosen är fel (ser ut tt bli regn, regn och regn..).

/ Ida SMR08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0