Friluftsdag!

Medan de stackars tvåorna var ute i skogen, drog vi treor iväg till Borlänge med Laila och Tina (våra mentorer) och spelade lite bowling. Livet är orättvist ;) Tina visade att hon var en naturbegåvning (eller möjligen hade tränat i smyg) och vann över oss andra som flera gånger hade svårt att inte träffa rännan ;P Dagen avslutades med lite shopping! :)

När vi kom hem bar det av till stallet för sista hopplektionen för en del av oss. Jag hoppade lilla Quebec och det gick bra. Hade en glad liten ponny som tyckte att vi skulle dra järnet varje gång efter pulvermangraven xD

Mindre bra gick det när jag skulle fixa till Zagas sko som hon hade lyckats trampa sned. Lyckades slå tången upp i ansiktet på mig själv och det resulterade i två fina fläskläppar, så just nu ser det ut som jag har gjort en läppförstoring, haha!

Tjingeling
/Ida, SMR08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0