det är över nu

Lite svårt att fatta att vi har tagit studenten nu, att vi inte kommer tillbaka till Vansbro i höst. Det är lite sorligt faktiskt, för de här tre åren har varit super! Jag har lärt mig så mycket och utvecklats både som ryttare och person. Ångrar inte en sekund att jag hoppade av Samhällsprogrammet och sökte till rid, även fast det betydde ett år extra på gymnasiet för min del.

Vill bara passa på att tacka våra underbara mentorer Laila, Tina, Nan och även Jennie (som vi hade i ettan) för allt de lärt oss och för att de har stått ut med oss, även om vi inte alltid har varit så duktiga på att lyssna ;)

Åh, kommer verkligen sakna allt. Mentorstiderna, teorilektionerna, klassresorna, kladdkakekvällarna...
Men nu är det dags för nya äventyr, vecka 30 börjar jag jobba hos Gunilla Byström i Enköping, men ni kommer inte bli av med mig bara för det. Jag kommer fortfarande göra någon liten uppdatering här, och någon gång kommer jag och hälsar på alla i Vansbro :)



Avslutar med lite kloka ord till alla er läsare och önskar er en härlig sommar :)


Att misslyckas är inte att förlora, de är de som inte försöker eller ger upp som är de verkliga förlorarna.


/Ida, SMR08


Kommentarer
Postat av: emelie! (eller ja kanske emolie)

Älskade klass ! <3

2011-06-17 @ 23:41:17
Postat av: Tina

Tackar för de fina orden och även för iaf två roliga och, hmmmm, intressanta år :-)! Kommer nog också att sakna er...

2011-06-28 @ 14:04:30
Postat av: carolina

Gud va kul att gå hästgymnasium!

2011-07-01 @ 10:51:24
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0