Svar på kommentar :)






Ja, det har verkligen varit toppen och något som jag rekommenderar starkt om man älskar hästar :)Se bara till att hitta ett bra ridgymnasium med bra hästar och lärare (även i de vanliga ämnena). Vet också att det finns så kallade ridgymnasium där eleverna knappt får rida, och då tycker iaf jag att de inte kan kallas ridgymnasium :S Vi har ridit tre gånger i veckan. Plus ett pass med sitsträning/longering per vecka. Det sistnämna kanske inte låter så kul, men det är grymt nyttigt för sitsen!

Att läsa om hästar och få vara i stallet på skoltid har helt klart varit bäst, och skulle jag ha gymnasieval idag skulle jag abolut välja samma igen!

Ida, SMR08

Kommentarer
Postat av: Julia

Vill du gästblogga på min blogg? skriv till [email protected] isf! och skriv frågor i frågestunden ;) över 1o frågor och du får en länk ;)

fin blogg! :D // JUlia

2011-07-04 @ 11:48:09
URL: http://juliamogvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0