tårtkalas ;)

Ibland blir dagarna i stallet helt på tvären, idag var en sådan dag ;) Vi flög, både över hinder och ned i sanden. Först ut; jag och Menuette. Jag tröttnade på att damen tror att hon ska drunkna när hon närmar sig vattenmattan (även fast det aldrig har hänt, de X antal gånger hon har hoppat den), så jag slog till henne på baken med spöt och (möjligen i ren förvåning) hoppade hon och därefter la till ett litet bocksprång så att jag blev hängade på sidan en liten bit innan jag landade i sanden xD

Nästa blev Märta och Diego, då Diego inte var på humör för att hoppa och när han vägra på andra hindret i kombinationen så passade Märta på att studera underlaget ;)

Och till sist, Nina i tvåan, som även hon gjorde en (handstående) landning när Pärsson inte ville hoppa.


Våra avramlingslistor, vi treor är inne på vårt andra papper XD Men vi har faktiskt Hjärtat att skylla på, han står för nästan hälften av våra avramlingar. Tvåa som avkastarkung är nog Diego ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0