stalljour

Halloj!

Idag är det stalljour som gäller för min del, det ingår i våran APU men om jag inte är helt ute och cyklar så är det omgjort nu till hösten...? (: Har även hunnit med en ridtur på Nikoline tsm med Märta och Emelie. Mys!

Hopplektion som vanligt igår, en liten bana med 4 hinder och 5 språng. Jobbade även med travbommar och travhoppning. Ingen teori då eftersom Nan fortfarande var borta. Friserade hästarna och käkade tårta istället eftersom Elli hade fyllt år! :D Kan knappast klaga eller hur? (;

Det blev även fika i torsdags eftersom Märta ramlade av förra fredagen. Mums med muffins säger jag bara!  

Ska försöka mig på lite plugg inför hästskötarexamen hade jag tänkt nu, den 24 februari ska vi ha provhästskötarexamen och stämma av lite hur vi ligger till. Om jag har fattat allt rätt så kommer den dagen innehålla liknade prov som dyker på hästskötarexamensdagen :p wish me luck!


See ya/ Elin SMR08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0