Skolstart..?

Imorn börjar SMR09 sitt sista år på ridprogrammet. Ta vara på det tjejer! Det är kortare än ni anar.. Känns väldigt konstigt att jag inte ska dit längre. Alla underbart tokiga stalldagar, kladdkakekvällar... Nä, jag ska inte drömma mig bort i en massa gamla minnen nu. Det var inte det som var meningen med det här inlägget. Hade tänkt berätta vad jag har hamnat någonstans.

Jag vet att jag nämnde tidigare att jag skulle börja jobba hos Gunilla Byström i Enköping, och så har det blivit. Börjar min fjärde vecka där nu, men det känns som jag har varit där längre. Mycket nytt som man ska lära sig när man kommer till ett nytt ställe. Mina dagar består av att sköta stallet, göra iordning hästarna för ridpass, släppa in och ut m.m. Sedan rider jag också lektion för Gunilla. Just nu gör jag det på en ridskoleponny som heter Gazella, men letar efter en häst att ha på foder. Någon som har ngt tips? Jag tivs, hästar och människor är trevliga. Kommer att jobba här i ett år(till och börja med i alla fall) sedan kommer jag antagligen dra vidare. Kanske plugga något eller leta ett nytt jobb.

Så nu har ni lite koll på vart jag är! Kommer kanske (lovar inget) bilder någon dag.


/Ida, f.d SMR08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0