Happ!

Bara för att jag tänkte vara duktig att lägga in ett inlägg här nån gång så hinner Elin före mig! Typiskt! aja med säger som Elin en rolig dag med ett roligt ridpass på pigg och fräscha hästar efter sommaren, tror nog att Nan också tyckte det var roligt att ha oss tillbaka, faktiskt! ;)
Efter som vårat schema ser lite annorlunda ut den här terminen än vad det har gjort så ha vi 3 heldagar i stallet istället för 1, så i mon väntar en heldag i stallet igen :) får se om jag hinner före Elin att blogga om i mon då da ^^
Nu ska jag snart ut till stallet igen på US möte och sen tönta mig lite med Elin ikväll sen ;D
Får bli en dålig mobilbild på Söta Zaga från idag ^^
// ELLI :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ni inte skriva och berätta hur linjen förändrats pga nedskärningarna och vad som kommer ske med vrs? :)

2011-08-29 @ 18:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0