Halloj!!! =D

Trulla is here =)



Jag gick på rid 06 - 09!! Saknar verkligen livet där hemma! Jobbigt att bli vuxen så ni som pluggar.... NJUT AV DAGARNA I STALLET OCH I PLUGGET =D

Jag valde att gå vidare direkt efter gymnasiet och pluggade vidare till ridinstruktör. Sökte till hippologen och även till vreta på deras KY utbildning. Jag kom in på vreta och har studerat på deras 2åriga utbildning =)
Så jag och Matisse tog vårt pick och pack och drog oss mot Linköping =) Där har vi tillsammans överlevt 2år med pluggande och träningar inför den stora diplomeringen... Dock gjorde jag några småmissar som gjorde att de underkände mig helt så jag kommer göra om diplomeringen till våren igen..Men jag har iaf mina 2 år på KY utbildningen och är examinerad instuktör =)

Så nu jobbar jag i Örby på Marks Ridklubb  som ligger några mil utanför Borås.
Trivs riktigt bra här nere, jobbar 80% men hoppas på att kunna gå upp på heltid så småning om! =)
Självklart har jag Matisse med mig också ^^

Matisse blev överansträngd under sista tiden på vreta tyvärr.. Haft han under igångsättning nu under sommaren och nu är han snart på g igen =P Han känns riktigt fin så har planer på att starta Msv dressyr om nån månad ^^
Ska utmana ödet ordentligt känner jag =P Men har tränat mycket för Nan och hon har hjälpt mig med skolorna och mycket sitter juh kvar innanför pannan så jag hoppas att ja ska ta mig igenom ^^

De a lite om oss =)

Ha de fint alla!

Kramar från M & M








Kommentarer
Postat av: Elin

Bra Trulla! säg till dom andra att skriva också :)

2011-08-29 @ 15:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0