Första veckan

Jaha, då har vi nästan tagit oss igenom den första skolveckan. Väldigt enkelt egentligen, bara slappdagar innan vi börjar med riktigt schema, gör mig absolut inget. Måndags träffades vi äntligen allihopa efter vårat sista sommarlov,förutom Lisa som är i Turkiet inte alls avundsjuk.. gick igenom schema, studieplan m.msen åkte vi till Café i Fårhus och fikade och myste med Skogis. Tisdagen spenderade vi på golfbanan, riktigt kul men det gick väl inte så värst bra för mig. Och till allas glädje (förvåning) lyckades Tina och Laila få upp en eld i år! Onsdag tog vi en promenad längs Hästängsleden och sedan blev det filmmys på eftermiddagen. Idag, torsdag, har vi haft temadag och för oss treor(!) var det sex, etik och moral som gällde. Ja, behöver väl inte säga mer än att vi har ganska sköna lärare i alla fall.



Tyvärr så blev det ingen ny etta på grund utav att kommunen bestämde att minst åtta sökande med behörighet annars blir det inget, tyvärr blev det inte åtta.. Men vi kommer klara oss ganska bra ändå tror jag, fast jag har en känsla av att Laila kommer att vara på oss ännu mer nu så att allt blir klart.

Next up är plasketdagen imorn! Programvis går vi runt på de olika stationerna, som programmen har fixat, och löser uppgifter och leker lekar, typ.


Nu måste jag sova, godnatt vi hörs!
//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0