Tappsko och UFmässa

Halloj!
Hade tänkt att jag skulle blogga för typ mer än en vecka sen, men det blev som ni har märkt:P Men, men, vi tvåor har i alla fall börjat med våran tappsokutbildning. Det är riktigt kul, fast lite svårt och smått jobbigt åt ryggen och benen. Vi har gjort klart andra veckan nu, och fler blir det! Första gången fick vi dra av och slå på en sko, nästa gång fick vi lära oss att rikta skorna, och det var icke enkelt kan jag säga. Dom j*vla skorna ville inte riktigt som vi ville och ont i handen får man också, men det blir bättre och bättre. Kommer säkert att skriva mer om det när vi är klara eller nått sånt :P



Till dagens händelse då. Alla tvåor åkte på UFmässa i Falun, Dalamästerskapen i UF. Det var riktigt kul och inspirerande:D Vansbro hade fem UF förtag på plats som sålde sina produkter.Sen måste jag få skryta lite också, på invigningen hade de två prisutdelningar, Bästa UFlärare och Bästa UFskola dalarna. Bästa UFlärare blev Cayenne Cranning från Vansbro! och Bästa UFskola blev Vansbro! wohoooo!!! vi är bara bäst ;D Gick runt och tittade på alla montrar och företag och tittade på en föreläsning. Och som slutkläm är på kvällen  har jag fått veta att Rub Me UF från vansbro blev Bästa UFföretag Dalarna! Stort Grattis! Kan tillägga att de blev bästa UFförteg i vansbro också :)
Hade ju kameran med till Falun men jag orkade inte ta några kort. Så därför slänger jag upp några från min praktik hos Thomas i stället :) Eller inte eftersom jag inte får minneskortet att fungera i datorn... Så då tar vi en annan bild istället som Ida har tagit:)

Vansbro Utbildningscenter

Tack och godnatt
/Elin SMR09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0