stalldag - som vanligt (;

Halloj! :)

Äntligen har våren kommit på riktigt! ♥ Heldag som vanligt med programridning, till helgen är det Gymnasie DM i dressyr på hemmaplan som gäller ju! och torsdagen efter det är det Gymnasie DM i hoppning men dock på bortaplan. Hela rid kommer att åka och heja på de som ska tävla! (: istället för någon isvaksfriluftsdag.... oupsi!

Eftermiddagen handlade om foder och så tränade vi på att linda benen med elastiska benlindor med snören ifall om det skulle dyka upp på hästskötarexamen. Det gör inget om det det inte dyker upp för mig iaf ...

Inläsningdagar tidigare i veckan som innebar hästskötarexamensplugg i stallet för min, Ida, Märta och Emelies del. Jobbade igenom en hel del teori och häst vid hand. skönt! + Märtas supergoda äppelpaj mums! ♥ Hur ska jag klara mig utan efter SMR08 efter studenten? det blir en svår nöt att knäcka (;  

Stallet hela veckan - inte helt fel om man frågar mig! och i måndags så var det en traditionell filmkväll med rid - tro om det var bröderna Karlsson vi såg? helt ok film även om man bara vill skaka om huvudpersonen ibland (;.

Morgondagens hopplektionär planerad, det bli bana - finslipning nu till GymnasieDM (;. Spana in min übersnygga banskiss!


Over&out Elin SMR08


Kommentarer
Postat av: Maja

Lycka till på gymnasie DM

Jag hejar på er ;)

2011-04-15 @ 18:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0