Ryssen

Måste bara få berätta vad som hände i tisdags när vi skulle ta in hästarna! Ryssen hade ingen lust att komma in, då de var väldigt gegigt och han är rädd för att få en stöt när han går igenom grinden. Så Elli hade lite problem med att få in honom så jag och våran lärare Tina gick ut med en lina för att hjälpa henne. När vi hade stängt in honom med linan och Elli hade satt på grimman, skulle Tina vara lite snabb med att ta in linan. Men jag  höll ju forfarande i, så när hon drog i den så hamnade den på Ryssen rumpa. Ryssen blev rädd och hoppade framåt ställde sig på Elli och puttade ner henne i geggan. Så där satt hon i geggan med en chockad Ryssen i grimskaftet! Så när Elli skulle åka in till vansbro med Olsson så fick hon sitta på golvet i bussen, så hon inte skulle gegga ner sätet.

Så då vet ni vad som kan hända en helt vanlig dag i stallet!

Slänger upp en bild på Sloggi, eftersom jag inte hittade någon på Ryssen.

/ Elin, SMR09

Kommentarer
Postat av: Elin - SMR08

wtf! fan att jag inte var där! ;)

2011-04-22 @ 12:05:23
Postat av: Elin - SMR09

Haha, jaa du missade verkligen något roligt ! ;)

2011-04-22 @ 20:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0