GymnasieDM i hoppning

Kul dag, älskar oss! <3

Första tävling på bortaplan för flera ryttare och hästar och jag tyckte alla gjorde en bra insats! Alla fick varsin felfri runda i någon klass :) Räckte inte till några placeringar tyvärr, men det är inte det viktigaste. vi hade i alla fall kul!

Själv var jag hejjaklack och fotograf, men vette  tusan om jag lägger upp några bilder...blev inte så bra, haha. Kanske berodde det på att jag antagligen var mer nervös än de som red xD tycker det är bättre att rida än att stå och titta på ;) Aja, kan ju dra vilka som var med iaf :)

Emelie - Diesel
Frida - Kintus
Malin - Zaga
Sara - Hedwig
Jossan - Bonfire (egen häst).


Emelie (SMR08) - Kintus och Hanna(SMR07) - Diesel på förra årets GymDM.


Rid väl allihopa så hörs vi en annan gång!


/Ida SMR08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0