April April!

Halloj! 

Sitter och pluggar lite till hästskötarexamen men känner för ett litet break (; Gosh det närmar sig! En heldag kvar i staller bara :O hur ska detta gå?...

Märta hade hopplektion för oss idag. Vi hoppade på serpentinbågar och enkelhinder i galopp. Bra lektion med en mycket bra övning för oss! (: Jag är riktigt nöjd över min och Nikolines insatts iaf. Nästa vecka är det min tur att ha hopplektion, funderar på någon bana eller nått med länga/korta galoppsprången? vi får se!

Nästa vecka är det inläsningsdagar så att man hinner komma ikapp om man ligger efter i skolan. Även en morotsdag då man är ledig om man ligger i fas med allt (: Haha, har aldrig hört att det är något annat gymnasium som har morotsdagar?...

/Elin SMR08

SMR07 förra våren (& snart är det SMR08 tur ;)



Kommentarer
Postat av: Lisa

Tänk om man fick gå på bal igen. De var superkul att få klä upp sig och fixa med håret. Ja de står inte på förens de är eran tur. Vet ni vilket datum ni ska ha balen? Och blir de Flottan ni ska vara ?

De är verkligen ett minne för livet de.



När jag gick på häst, så var de andra året som de körde denna linje. Och de var kul att få vara med och se till att de blev bal oxå. De hade de inte innan tror jag. Vi var ju ett antal elever från Malung som gick, och vi ville minsan gå på bal.



Som sakt de är/ var en rolig tid. Kul att läsa om er och de pluppar upp minnen.... Måste oxå fråga vad har ni för planer efter gymnasiet då?

Ha de bra!

2011-04-20 @ 23:33:18
URL: http://www.russmurkla.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0