Tisdag i Vansbro

Tjoo!

Ida här igen. Idag har jag och Tina presenterat ridprogrammet för Vansbros nior. De flesta av dem vet väl att de finns, men det kommer ju bli lite ändringar i samband med att Gy11 startar till hösten. Själv har jag inte så stor koll på exakt vad som kommer bli annorlunda, men vi kommer i alla fall byta namn från Ridledar- och hästskötarutbildningen till Hästskötare inriktning ridning eller något liknande. Det kommer i alla fall fortfarnde vara mycket hästar! :D

Fick också frågon om vad som var skillnaden mellan den skola jag gick ett år på först och Vansbro Utbildningscenter. Tycker verkligen att VUC är ett bra exempel på att en skola behöver inte vara stor för att vara bra :)

Kan ju tillägga att VUC har gymnasiemässa den 19 januari klockan 18:00 (inte helt 100% säker på tiden, men nästan) så om någon är intresserad av ridprogrammet eller något av VUC andra program tycker jag ni ska komma dit. Jag kommer kanske att finnas där med mitt UF-företag också, som ni kan läsa om på min egna blogg. Så där, då har jag gjort lite smygreklam för den också, haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0